Skoči na glavno vsebino

Spoštovani starši, dragi učenci!

Minuli tedni, ko sta pouk in delo potekala na daljavo, so bili izjemni iz več razlogov. Glede na dogajanje smo dokončno ozavestili, da je situacija z virusom covid-19 resna in da so ukrepi socialne distance, samozaščite z rokavicami, maskami ter umivanjem rok, obenem pa skrb za ranljive skupine, izjemnega pomena. Verjamemo, da ste na tem področju postali ali pa postajate vse bolj vešči. Ob vsem tem smo tako tudi pouk in delo na daljavo naposled sprejeli kot naravno dejstvo, še posebej, ker se je izkazalo, da gre za okoliščine, ki bodo trajale dlje časa. S to situacijo in okoliščinami se spoprijema vsak na svoj način. Učitelji in strokovni delavci se zavedamo, da sta vsak otrok in vsaka družina svojstvena, zato se tudi šola na daljavo v vaše domove, v vašo vsakdanjo rutino in način življenja, umešča na zelo različne načine. Prav to poskušamo spoštovati in se pri svojem delu temu primerno prilagajati.

V preteklih dveh tednih smo namenili izjemno veliko pozornosti dvema področjema. Prvo se nanaša na povratne informacije učencev učiteljem oziroma pri mlajših otrocih na povratne informacije predvsem vas staršev. Prav te so namreč za naše skupno delo ključne. Nič ne pomaga, če se učitelji trudijo in pripravljajo učno snov ter zadolžitve, če na drugi strani ni odziva učenca. Zato so se razredniki in učitelji z vami pogovorili o tem, kakšna in kako pogosta povratna informacija je za vas in vašo družino sprejemljiva, da po eni strani ni preobremenjujoča, po drugi strani pa vseeno tolikšna, da učenje in ostalo šolsko delo potekata kar najbolj optimalno. Dragi učenci, spoštovani starši, prosimo vas, da se tega dogovorjenega načina zares držite. Skupaj spodbujajmo otroke k motivaciji in vztrajnosti, oboje zdaj najbolj potrebujejo! Če še niste, vzpostavite rutino, pohvalite jih, na koncu dneva bodo nad opravljenim zadovoljni, pridobili bodo na odgovornosti in samozavesti!

To nam bo tudi po koncu epidemije najbolj pomagalo. Drugo področje je tesno povezano s prvim in težko rečemo, kaj je bolj pomembno, in sicer gre zato, da mora biti količina učne snovi primerna. Prav gotovo je ne sme biti preveč, premalo pa prav tako ne. Učitelji pripravljajo učno snov in zadolžitve v malo večjem obsegu, kot ga učenci zmorejo, predvsem pa so snov ter z njo povezane naloge individualizirane, prilagojene. Ne obremenjujete se z morebitnim ocenjevanjem. Za večino bo potekalo v maju in bo prilagojeno vsebinam, ki jih je možno na daljavo oceniti. Ministrstvo za šolstvo vsak dan poudarja: »Učencev ne obremenjujte z nalogami ali izdelki, ki jih ne morejo opraviti sami doma. Spodbujajte učence k samostojnosti!« In prav zato tako zelo potrebujemo povratne informacije in pogovor z vami! Zavedamo se namreč, da zlasti mlajši učenci in veliko učencev posebnega programa, potrebuje pomoč vas staršev. Zato je dobro, da skupaj ugotavljamo, kaj je primerno in kaj je primerno mogoče malo manj, kaj je dobro, kaj se obrestuje, kje pa je težav pri izvedbi morda preveč.

Za čim bolj samostojno učenje ter delo boste na spletni strani našli nove spletne učilnice, novo spletno stran e-knjižnico in novo spletno stran svetovalne službe in strokovnega aktiva za podaljšano bivanje. Priporočamo vam, da jih obiščete, saj so ustvarjene prav za namen podpore pri šolanju na daljavo tako učencem kot staršem!

Pred nami so velikonočni prazniki, ki jih bomo letos preživeli doma. Naj vam minevajo v veselju in miru znotraj družinskega kroga! Naj bodo doživeti, pa čeprav na drugačen način kot običajno! Vsekakor pa vam želimo in priporočamo tudi oddih od šolskega dela!

Vodstvo šole.

(Skupno 419 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost