V šolskem letu 2020/21 se je naša šola vključila v razvojno nalogo Ustvarjanje učnih okolji za 21. stoletje. Naloga bo trajala do septembra 2023. Podprta je s strani ZRSŠ.
Cilji razvojne naloge:
- praksa, ki upošteva individualne potrebe, posebnosti, zmožnosti, … učenca,
- širi spoznanja o dobri praksi in učinkih formativnega spremljanja,
- vključuje učence v sooblikovanje vzgojno-izobraževalnega procesa,
- spodbuja medsebojno sodelovanje,
- zagotavlja spodbudno učno okolje.
Razvojna naloga je naravnana tudi na profesionalni razvoj strokovnih delavcev:
UČITELJ UČITELJU UČITELJ
Če želimo spremeniti svojo prakso, potem se učimo skupaj z otroki, tako da:
- razmišljamo o VIZ procesu, ki ga izvajamo, kako bi ga lahko spremenili/izboljšali/naredili bolj privlačnega,
- razpravljamo, se posvetujemo, izmenjujemo izkušnje in načrtujemo skupaj s kolegi,
- skrbimo za osebno dobrobit.
Potek dela v času trajanja razvojne naloge
AKTIVNOST | ČAS |
Spletni seminar: Formativno spremljanje v podporo učenju. Zaželeno je, da se seminarja udeležijo tudi drugi učitelji na šoli. |
od novembra 2020 do decembra 2020 |
Oblikovanje razvojnega načrta šole (VODJA TIMA) in osebnih načrtov učiteljev (srečanje na daljavo). |
od januarja 2021 do junija 2023 |
Kolegialne hospitacije – uporaba protokola (načrtno uvajanje FS) |
od septembra 2021 do junija 2023 |
1x na 3 mesece se tim šole udeleži srečanja na drugi šoli (ali pa sam organizira srečanje)-po modelu |
od januarja 2021 do junija 2023 |